Жиі қойылатын сұрақтар
Jysan Business
Jusan Business қалай қосуға болады
Егер сіз жеке кәсіпкер болсаңыз, Jýsan Business мобильді қосымшасын жүктеп, онлайн шот ашып, ИБЖ қосуға болады
Егер сіз заңды болсаңыз, шот ашу және Jýsan Business қызметіне қосылу үшін Банктің кез келген бөлімшесіне жүгіне
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jusan Business-те тіркелу көп уақыт ала ма
Тіркеу уақыты 5 минут
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Тіркеу кезінде "Біз сізді таппадық" деген қате шығады
Егер Сіз Банкке хабарласып, ИБЖ-ға қосылу туралы өтінішке қол қойған болсаңыз, бірақ тіркеу кезінде қате шықса, онда 8 800 080 07 11, 8 7172 70 622 нөмірлері бойынша техникалық қолдау қызметіне хабарласуыңыз қажет
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jusan Business-ке кіру паролін ұмытып қалдым, не істеу керек?
Jýsan Business-ке кіру үшін парольді қалпына келтіру үшін авторизация бетінде "Парольді ұмыттыңыз ба?" сілтемесі бойынша өту керек
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jusan Business үшін ай сайынғы комиссия бар ма?
Jýsan Business пайдалану үшін абоненттік төлем-0 теңге
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Төлемдерге қалай қол қойылады
Мобильді телефон нөміріне келген SMS-код арқылы немесе web-нұсқаны пайдаланған жағдайда ОТР-картаның көмегімен
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Бюджетке төлемдерді (салықтар, әлеуметтік және зейнетақы төлемдері, МӘМС) төлеуге бола ма?
Jýsan Business-те бюджетке төлемдердің кез-келген түрін төлеуге болады, олардың әрқайсысы үшін өз төлем үлгілерінһ ұсынылады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jusan Business арқылы шот деректемелері мен нөмірін алуға бола ма
Деректемелеріңізді алу үшін "Шоттар" бөліміне өтіп, "Деректемелер" қосымша бетін таңдаңыз. Әрі қарай деректемелерді электрондық пошта немесе мессенджерлер арқылы жіберуге болады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jusan Business-тегі өз шоттары арасында ақша аударымын жасауға бола ма?
Ол үшін «Төлемдер» бөлімінде ("Қалыптастыру" батырмасы) "Өз шоттарыңыздың арасында аудару" батырмасын таңдау қажет
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қате орын алды
Техникалық себептерге байланысты сіздің өтінішіңізді қазір қабылдау мүмкін емес, кейінірек әрекетті қайталаңыз.
Өтінім қабылданды
Рақмет, сіздің өтініміңіз қабылданды. Біздің менеджер сізбен жақын арада хабарласады