Жиі қойылатын сұрақтар
Мобильді қосымша
Jýsan мобильді қосымшасын қандай құрылғыларға орната аламын?
Jýsan мобильді қосымшасын 10.0.0 нұсқасынан бастап IOS ОЖ смартфондарына және 5.0.0 нұсқасынан бастап Android ОЖ-ға дейін орната аласыз
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Менің телефоным ұрланған. Jýsan мобильді қосымшасын қалай оқшаулаймын?
Егер Сіздің телефоныңыз ұрланған болса, Jýsan Банктің Call-орталығына 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) хабарласуыңызды және қауіпсіздік мақсатында Jýsan мобильді қосымшасы үшін өзіңіздің аккаунтыңызды оқшаулауды сұраймыз
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында қалай тіркелуге болады?

Jýsan мобильді қосымшасында тіркелу үшін сізге:

- "Менің Банкім" бөліміне кіріп, "Авторизациялану" батырмасын басу";

- Пайда болған терезеде " Тіркеліңіз" батырмасын басу керек;

- Сіздің қолданыстағы ұялы телефон нөміріңізді және ЖСН енгізіңіз; 

- биометрикалық верификациядан/сәйкестендіруден өту;

- Көрсетілген ұялы телефон нөміріне келетін SMS кодымен растау;

- Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін пароль ойлап табу керек.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Мен банктің клиенті емеспін. Jýsan мобильді қосымшасын пайдалана аламын ба?

Егер сіз банктің клиенті болмасаңыз, Jýsan мобильді қосымшасында тіркеле аласыз. Сізге Jýsan мобильді қосымшасының ақпараттық бөлігі ғана қолжетімді болады. Jýsan мобильді қосымшасында банк қызметтерін пайдалану үшін сізге картаға тапсырыс беру қажет. Картаны «Жаңа шот немесе өнім» батырмасын басу арқылы "Лента" бөлімінде тапсырыс беруге болады"

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында тіркелу/авторизациялану кезінде картаның ДСН-коды не үшін сұралады?

Картадан ДСН-кодты көрсету-бұл клиентті сәйкестендіру және Jýsan мобильді қосымшасында картаны байланыстыру үшін қосымша қауіпсіздік рәсімі. ДСН-код бойынша ақпарат Jýsan мобильді қосымшасында сақталмайды

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында жеке Кабинетке қалай кіруге болады?
Jýsan мобильді қосымшасының жеке кабинетіне кіру үшін "Менің Банкім" бөлімінде "Авторизациялану" батырмасын басу, мобильді қосымшаға кіру үшін телефон нөміріңізді және парольді енгізу қажет. Егер сіз бұрын мобильді қосымшаға кіріп, жылдам қолжеткізу кодын, Face ID немесе Touch ID орнатсаңыз,қайта кіру үшін 4 таңбалы кодты енгізіп, саусағыңызды немесе бетті сканерлеңіз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін парольді ұмытып қалсаңыз не істеу керек?

Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін парольді қалпына келтіру үшін сізге қажет:

- "Менің Банкім" бөліміне кіріп, "Авторизациялану" батырмасын басу;

- Пайда болған терезеде ағымдағы тіркелген ұялы телефон нөмірін енгізу;

- "Парольді қалпына келтіру" түймесін басып, ЖСН енгізу;

- Пайда болған "Жеке басын растау" терезесінде биометриялық сәйкестендіруден өту керек. Ол үшін "Сәйкестендіруді бастау / тексеруден өту"  батырмасын басу қажет;

- Жеке басын растау үшін видео-селфи жасаңыз;

- Көрсетілген ұялы телефон нөміріне келетін SMS кодымен кіруді растаңыз;

- Мобильді қосымшаға кіру үшін жаңа құпия сөз ойлап табыңыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Биометриялық сәйкестендіру дегеніміз не?
Биометриялық сәйкестендіру-бұл клиенттің физиологиялық және биологиялық ерекшеліктері негізінде электрондық банктік қызметтерді алу құқығын біржақты растау мақсатында оның жеке басын анықтау рәсімі.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасын пайдалану кезінде ақпараттық қауіпсіздік шаралары қандай?
Jýsan мобильді қосымшасына кірген кезде Клиентті авторизациялау үшін логин мен пароль міндетті түрде көрсетіледі, сондай-ақ клиенттің таңдауы бойынша "жылдам қол жеткізу кодын" немесе саусақ ізі бойынша кіруді орнатуға болады. 5000 теңгеден астам сомадағы мобильді қосымшадағы барлық қаржылық операциялар клиенттің динамикалық сәйкестендіру рәсімімен, клиенттің ұялы телефон нөміріне SMS хабарламамен келетін бір реттік кодпен расталады (сондай-ақ ыңғайлы болу үшін мобильді қосымшаны пайдалану үшін динамикалық кодты автоматты түрде көрсету жұмыс істейді).
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында тіркелген телефон нөмірін қалай өзгертуге болады?

Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін ұялы телефон нөмірін өзгерту үшін Сізге мыналарды жасау қажет: < br /> - "Менің Банкім" бөліміне кіру және "Авторизациялану" батырмасын басу;
- Пайда болған терезеде есептік жазбаны байланыстырғыңыз келетін ұялы телефон нөмірін енгізіңіз; < br/> - "Тіркеліңіз" батырмасын басыңыз және ЖСН енгізіңіз;

- Пайда болған "Жеке басын растау" терезесінде биометриялық сәйкестендіруден өту керек. Ол үшін "Сәйкестендіруді бастау / тексеруден өту"  батырмасын басу қажет;

- Жеке басын растау үшін видео- селфи жасаңыз;

- Көрсетілген ұялы телефон нөміріне келетін SMS кодымен кіруді растаңыз;

- Мобильді қосымшаға кіру үшін жаңа құпия сөз ойлап табыңыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін парольді қалай өзгертуге болады?

Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін парольді өзгерту үшін сізге мыналарды жасау қажет: < br / > - Мобильді қосымшада авторизациялану; < br / > - "Профиль" бөліміне кіру;
- "Кіруге арналған парольді өзгерту" түймесін басып, нұсқауларды орындаңыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында жылдам қолжетімділік кодын қалай өзгертуге болады?

Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін жылдам қол жеткізу кодын өзгерту үшін сізге қажет: < br / > - Мобильді қосымшада авторлану; < br / > - "Профиль" бөліміне кіру;
- "Жылдам қолжетімділік кодын өзгерту" түймесін басып, нұсқауларды орындаңыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan қосымшасының тілін өзгертуге бола ма?

Jýsan мобильді қосымшасының тілін өзгерту үшін сізге мыналарды жасау керек: < br /> - "Профиль" бөліміне кіру;
- "Бағдарлама тілін" басып, ұсынылған 3 тілдің біреуін таңдау.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында Push-хабарламаны қалай қосуға/өшіруге болады?

Jýsan мобильді қосымшасында Push-хабарламаларды қосу/өшіру үшін сізге мыналарды жасау қажет:
- Мобильді қосымшада автормзациялану; < br / > - "Профиль" бөліміне кіру;
- Хабарлама/Push-хабарлама жолында қосқыштың орнын өзгерту.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасына қандай Push-хабарламалар келуі мүмкін?
Jýsan мобильді қосымшасының қалқымалы Push-хабарламалары мына жағдайларда пайда болады:
- Шотқа ақша қаражатының түсуі; < br /> - Шоттан қаражатты есептен шығару: сатып алу, төлемдер, аударымдар; < br /> - Шот бойынша операциялар жасау кезіндегі қателер: лимиттен асып кету, баланста қаражаттың жетіспеуі, картаны оқшаулау және т. б.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер Jýsan мобильді қосымшасында Push-хабарламалар келмесе не істеу керек?
Егер сізге Jýsan мобильді қосымшасында push-хабарламалар келмесе, сізден мыналарды тексеруді сұраймыз: < br /> - Сіздің құрылғыңыз Интернет желісіне қосылған ба, өйткені Интернет-қосылусыз хабарламалар келіп түспейді;
-Push хабарландыру функциясы мобильді қосымшада қосылған ба? Мобильді қосымшаның параметрлерінде тексеруге болады;
- Құрылғының параметрлерінде Jýsan мобильді қосымшасынан Push-хабарламаларды алуға рұқсат етілген бе;
- Егер барлық параметрлер дұрыс көрсетілген болса, Банктің техникалық қолдауына жүгінумен Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) немесе info@jysanbank.kz эл. мекенжайы бойынша хабарласуыңызды сұраймыз.
* Тіркеу, төлемді немесе аударымды растау үшін SMS-кодтар, 20 таңбалы шот нөмірі және картаның соңғы 4 саны стандартты SMS түрінде келеді.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында қаланы қалай өзгертуге болады?

Jýsan мобильді қосымшасында қаланы өзгерту үшін сізге:

- Мобильді қосымшасында авторизациялану;

- "Лента" бөліміне өту;

- "Карта" батырмасын басу;

- Жоғарғы оң жақ бұрыштағы "Орналасу" белгішесін басу.

- Пайда болған тізімнен қажет қаланы таңдау керек.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер карта оқшауланған болса немесе картаның жарамдылық мерзімі өтіп кетсе, Jýsan мобильді қосымшасында тіркелуге бола ма?

Иә, егер карта оқшауланған болса немесе картаның жарамдылық мерзімі өтіп кетсе, сіз Jýsan мобильді қосымшасында тіркеле аласыз. Сізге Jýsan мобильді қосымшасының ақпараттық бөлігі ғана қолжетімді болады. Jýsan мобильді қосымшасында банк қызметтерін пайдалану үшін сізге картаға тапсырыс беру қажет. Картаны "Жаңа шот немесе өнім" батырмасын басу арқылы "Лента"бөлімінде тапсырыс беруге болады.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында не істеуге болады?
Jýsan мобильді қосымшасының көмегімен сіз мыналарды жасай аласыз: < br / > - карталар, депозиттер, несиелер, ағымдағы шоттар туралы ақпаратты қарау; < br /> - кез келген кезеңдегі шоттар бойынша үзінді көшірмені тексеру < br / > - өз шоттары арасында да, Қазақстан ішіндегі басқа банктердің карталарына да аударымдар жасау< br /> - кредит бойынша ай сайынғы төлемді енгізу < br /> - депозитті толықтыру < br / > - қызметтерді, коммуналдық төлемдерді, айыппұлдарды, салықтарды төлеу, ұялы телефон теңгерімін толықтыру және т.б.;
- карталар бойынша лимиттер белгілеу; < br /> - картаны оқшаулау немесе картаның уақытша оқшаулауын алып тастау;
- картаның ДСН-кодын алу/өзгерту;
- Банк картасына тапсырыс беру; < br / > - онлайн депозит ашу; < br / > - Банктің өзекті жаңалықтары мен акцияларын қарау;
- банк өнімдері туралы ақпарат алу;
- теміржол және әуе билеттерін сатып алу, "Саяхат" бөлімінде қонақүйлерді брондау;
- валюта бағамын қарау; < br /> - "JMart" онлайн-дүкенінен сатып алу;
-Банктің жақын бөлімшесін немесе банкоматты табу; < br /> - "Jýsan Invest" брокерлік компаниясының қаржылық қызметтерін пайдалану.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін қандай парольді қолданған дұрыс?
Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін парольде жоғарғы және төменгі регистрдегі латын әріптері, сондай-ақ сандар мен таңбалар болуы тиіс. Сіздің пароліңіз ұзындығы 6-дан 15 таңбаға дейін болуы керек.
Қауіпсіздік мақсатында құпия сөз үшін пайдаланбаңыз:
- Жеке мәліметтер: аты-жөні, туған күні, телефон нөмірі, картаның ДСН-коды < br / > - Алфавит бойынша таңбалардың реттілігі, пернетақтада орналасуы, қайталанатын таңбалар, мысалы: Qwerty123, Abcdefg123, Aaa777 және т. б.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Мен Jýsan мобильді қосымшасына кіре алмаймын. Не істеу керек?

Егер сіз Jýsan мобильді қосымшасына кіре алмасаңыз:
- Деректерді енгізудің дұрыстығын тексеріңіз: ұялы телефон нөмірі, пароль.
- Егер сіз парольді ұмытып қалсаңыз, ұялы телефон нөмірін енгізгеннен кейін "парольді қалпына келтіру" түймесін басып, келесі әрекеттерді орындаңыз.
- Егер парольді қалпына келтіру кезінде мобильді қосымша сізді келесі қадамға жібермесе, енгізудің дұрыстығын тексеріп, оларды қайтадан енгізуге тырысыңыз.
-Егер мәселе басқаша болса немесе карта нөмірін, авторизация кодын немесе ДСН-кодты дұрыс енгізбеу әрекеті асып кетсе, сізден 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу)Jýsan Банктің Call-center-іне хабарласуыңызды сұраймыз.

Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасына кіруге арналған жылдам қолжеткізу кодын ұмытып қалсам не істеу керек?
Егер сіз Jýsan мобильді қосымшасына жылдам кіру кодын ұмытып қалсаңыз, жоғарғы сол жақ бұрыштағы "Артқа" батырмасын басу арқылы кодты енгізу терезесін жауып, телефон нөмірі мен пароль арқылы мобильді қосымшаларға кіре аласыз. Мобильді қосымшаға кіргеннен кейін параметрлерде жылдам қолжеткізу кодын өзгертуге болады.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Маған әрдайым Jýsan мобильді қосымшасына кіру үшін пароль енгізу керек пе?
Jýsan мобильді қосымшасына бірінші авторизацияланудан кейін сіз жылдам қолжеткізудің 4 таңбалы кодын немесе Touch/Face ID (егер сіздің құрылғыңыз осы функцияларды қолдаса) пайдаланып, оларды параметрлерге орната отырып, жылдам кіре аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасын пайдалану қаншалықты қауіпсіз?
Jýsan мобильді қосымшасын пайдалану кезінде барлық қауіпсіздік шараларын сақтау үшін сізге кеңес береміз:
-Мобильді қосымшаға кіру үшін құпия сөзді және жылдам қол жеткізу кодын, алынған SMS кодтарын, сондай-ақ картаның ДСН-кодты ешкімге және ешқашан хабарламаңыз;
- Телефон нөмірін өзгерткен кезде, оны мобильді қосымшаның аккаунтында да өзгертіңіз;
- Сенімді жылдам қолжеткізу кодын ойлап табыңыз, оңай танылатын сандарды пайдаланбаңыз (мысалы: 0000, 1234,9876);
- Басқа қолданбаларда орнатылған жылдам қатынау кодын пайдаланбаңыз;
- Антивирусты орнатыңыз және оны уақтылы жаңартыңыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасының бүйірлік мәзірінде "Хабарламалар (барлық оқиғалардан хабардар бол)" бөлімі дегеніміз не?
Jýsan мобильді қосымшасының "Хабарламалар" бөлімінде сіз өзіңіздің карталарыңыз/шоттарыңыз, депозитіңіз бойынша транзакциялар туралы барлық хабарламаларды, сондай-ақ банктің ақпараттық хабарламаларын көре аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында коммуналдық қызметтерді, байланыс қызметтерін, айыппұлдарды, салықтарды және т. б. төлеуге бола ма?
Иә, болады. Мобильді қосымшада коммуналдық қызметтерді, байланыс қызметтерін, айыппұлдарды, салықтарды және т. б. төлеу үшін Jýsan мобильді қосымшасында "Төлемдер" бөліміне өтіп, қажетті қызмет провайдерін таңдап, Төлем деректерін енгізіп, төлем жасау керек
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасындағы қызметтерге ақы төлеу үшін комиссия мөлшері қандай?
Jýsan мобильді қосымшасында төлемдер жасау комиссиясыз жүзеге асырылады. Кейбір комиссияларды қызмет провайдері ұстап қалуы мүмкін
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлем үлгісін қалай сақтауға болады?
Jýsan мобильді қосымшасында төлем сәтті аяқталғаннан кейін жүйе жеткізушіні "Төлем үлгілеріне" автоматты түрде қосады және келесі төлем кезінде төлем деректерін қайта енгізудің қажеті болмайды
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында депозиттен немесе ағымдағы шоттан қызметтерді төлеуге бола ма?
Jýsan мобильді қосымшасының "Төлемдер" бөліміндегі қызметтерге ақы төлеу тек банк карталары бойынша жүргізіледі. Егер сіздің ақшаңыз депозитте немесе ағымдағы шотта болса, оларды "Аударымдар" бөлімінде картаңызға аудару қажет"
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлем өтпеген жағдайда не істеу керек?
Егер сізде Jýsan мобильді қосымшасында төлем жасалмаса, қызметтерді төлеу бойынша қаражаттың есептен шығарылуын және ықтимал қателіктердің болуын тексеру үшін 7711 нөмірі бойынша Jýsan Банктің Call-center-іне (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) хабарласу қажет
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер қате төлем жасаса немесе өнім берушінің деректерін Jýsan мобильді қосымшасында қате көрсетсе не істеу керек?
Егер сіз төлемді қате жасаған болсаңыз немесе Жеткізушінің деректерін Jysan мобильді қосымшасында қате көрсеткен болсаңыз, төлем тарихында сіз осы төлемді түртуіңіз керек. Пайда болған терезеде төлем мәртебесі көрсетіледі.
- Егер төлем мәртебесі "Өңдеуде" болса, төлемді жою үшін 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) Jýsan Банктің Call-center-іне хабарласу қажет.
- Егер төлем мәртебесі "Төленген" болса, сіз қызмет провайдеріне жүгінуіңіз керек.
- Егер төлем мәртебесі "Қабылданбаған" болса, сіздің төлеміңіз орындалмады және ақшалай қаражат шотқа оралды
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Егер Jýsan мобильді қосымшасында төлем өткен болса, бірақ жеткізушіге төлем түспесе не істеу керек?
Егер Jýsan мобильді қосымшасында жасалған төлеміңіз өткен болса, бірақ жеткізушіге төлем жасалмаса, төлемдер тарихында сіз осы төлемді басуыңыз керек. Пайда болған терезеде төлем мәртебесі көрсетіледі.
- Егер төлем мәртебесі "Өңдеуде" болса, төлемді жою үшін 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу)Jýsan Банктің Call-center-іне хабарласу қажет.
- Егер төлем мәртебесі "Төленген" болса, сіз қызмет провайдеріне жүгінуіңіз керек.
- Егер төлем мәртебесі "Қабылданбаған" болса, сіздің төлеміңіз орындалмады және ақшалай қаражат шотқа оралды. Төлем әрекетін қайталау керек.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қызметтерді төлеу кезінде Jýsan мобильді қосымшасында есептен шығару үшін қажетті карта көрсетілмесе не істеу керек?
Егер қызметтерді төлеу кезінде Jýsan мобильді қосымшасында есептен шығару үшін қажетті карта көрсетілмесе, "Менің Банкім" бөлімінде картаның мәртебесін тексеру қажет, себебі ол оқшаулануы мүмкін
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлем тарихын қалай жоюға болады?
Jýsan мобильді қосымшасында төлем тарихын жою мүмкін емес
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында қажетті қызмет провайдерінің тізімінде болмаса не істеу керек?
Егер Jýsan мобильді қосымшасында қажетті қызмет көрсетушінің тізімінде болмаса, сіз 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) Jýsan Банктің Call-center-іне хабарласып, қажетті қызмет көрсетушіні қосу бойынша ұсыныс қалдыра аласыз немесе электрондық поштаға хат жаза аласыз.Банктің мекен-жайы: info@jysanbank.kz
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлем жасау үшін қандай лимиттер бар?
Jýsan мобильді қосымшасында мынадай қызметтерді төлеу үшін лимиттер бар:
- Ұялы байланыс операторларының қызметтері-бір рет 10 000 тг, айына 30 000 тг әрбір байланыс операторы үшін.
- Алматы қаласы бойынша "ОНАЙ" көлік қызметі-бір жолғы 5000 тг, айына-10 000 тг.
Бұл лимиттер өзгертуге жатпайды және бірінші айдың әр айы сайын нөлденеді.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында төлемдер қаншалықты жылдам өтеді?
Jýsan мобильді қосымшасында көптеген қызмет көрсетушілердің пайдасына төлемдер бірден өтеді. Кейбір ерекше жағдайларда төлемдер 3 күнге дейін созылуы мүмкін. Мұндай жағдайларда қызметтерді алдын-ала төлеуді ұсынамыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Төлем жасау кезінде Jýsan мобильді қосымшасында қате туралы хабарлама шықты. Бұл жағдайда не істеу керек?
Егер сізде Jýsan мобильді қосымшасында төлем жасау кезінде қате туралы хабарлама пайда болса, Сізге Jýsan Банктің Call-center-іне 7711 нөмірі бойынша (ұялы телефондардан тегін қоңырау шалу) хабарласып, Банктің техникалық бөліміне өтінім жіберу үшін қате туралы хабарлау қажет. Сондай-ақ, Сіз пайда болған қатені және төлемнің егжей-тегжейін көрсете отырып (жеке шоттың нөмірі, телефон нөмірі және т. б.)) Банктің info@jysanbank.kz мекенжайына хат жаза аласыз.
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында тұрақты төлемдерді жүргізу үшін қаражатты автоматты түрде есептен шығаруды орнатуға бола ма?
Өкінішке орай, қазіргі уақытта Jýsan мобильді қосымшасында тұрақты төлемдерді жүргізу үшін ақша қаражатын автоматты түрде есептен шығару мүмкін емес
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Неліктен jýsan мобильді қосымшасында қызметтерді жеткізушілер тізімінде тек Алматы қаласының қызметтері көрсетіледі?
Если в списке поставщиков услуг в мобильном приложении Jýsan отображаются только услуги г.Алматы или любого другого города, Вам необходимо выбрать нужный город. Для этого в разделе "Платежи" Вам нужно нажать на значок месторасположения (справа от истории) и выбрать нужный город/населённый пункт
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Jýsan мобильді қосымшасында қай уақытта төлем жасауға болады?
Jýsan мобильді қосымшасында төлемдерді тәулік бойы жасауға болады
Кері байланыс үшін рахмет
Жауабы пайдалы болды
Қате орын алды
Техникалық себептерге байланысты сіздің өтінішіңізді қазір қабылдау мүмкін емес, кейінірек әрекетті қайталаңыз.
Өтінім қабылданды
Рақмет, сіздің өтініміңіз қабылданды. Біздің менеджер сізбен жақын арада хабарласады